Katrin Zytomierska betalade barnflicka svart

Katrin Zytomierska som är högaktuell med boken Dags att bli smal! LCHF på mitt sätt medverkade i veckan i Aschberg på Radio1 med dels LCHF men också för att hon efterlyste sin barnflicka ”död eller levande”.

I mitten av radioprogrammet framgår det att Katrin verkar ha dålig koll på hur man anställer en barnflicka och att hon inte har betalat in sociala avgifter för denne. Dessutom påstår hon att hon inte betalar sin städerska via faktura.

”När det kommer hem en städerska till mig betalar jag inte henne på faktura.”

Frågan är hur kunniga paret Bingo Rimér och Katrin Zytomierska är på det ekonomiska planet. Man får hoppas att bokföringen, som uppenbarligen sköts av en auktoriserad revisor, stämmer på företagssidan. Däremot tror jag att

Skatteverket bör ta sig en titt på hur anställningen av barnflickan har gått till.
Man kan också ställa sig frågan är vad boken ”Dags att bli smal! LCHF på mitt sätt” egentligen innehåller då hon i programmet mest verkade prata om hur man lagar maten och inte varför den är bra.

Kommentera

