Hanna Widerstedt nästa Kissie?

Hanna Widerstedt är den modebloggerska som nu försöker utmana Alexandra ”Kissie” Nilsson och putta ner henne från tronen. Genom sin video ”Jag hatar svenska killar” har fröken Widerstedt fått stort genomslag på internet. I skrivande stund har videoklippet nästan 360 tusen visningar. Svenska killar utmålas i klippet som snåla, lata och dåliga i sängen för att de inte har råd med champagne för 25 000 kronor och inte tjänar dito efter skatt.

Nu tror jag att fröken Hanna Viderstedt från Vallentuna inte är seriös, utan bara trollar för att, precis som Kissie, få fler besökare och bli känd. Personligen ser jag det som tragiskt att folk idag tar till vad som helst för att försöka få sina 15 minuter i rampljuset, även om det retar upp, och skadar folk.

Klippet om varför hon hatar svenska killar och svenskar i allmänhet bifogas här nedan. Värt att notera att klippet kan ses som NSFW (Not safe for work).

UPPDATERING:

Hanna Widerstedt pistolhotad av invandrare

http://widerstedt.blogspot.com/

7 Responses to Hanna Widerstedt nästa Kissie?

  1. 100% trolling, fattar inte varför människor blir SÅ upprörda, aja..

  2. Mrs G says:

    Jag skrev själv ett inlägg i ämnet provocerande bloggare igår : http://wp.me/p1uIV8-2pA och den stora frågan för mig är hur lågt folk orkar med att sjunka för att få sina 5 minuter i rampljuset?
    Ibland verkar det som om man heller blir uppmärksammad som galning eller totalt störd än att inte bli uppmärksammad alls.
    Beklagligt

    Mrs G

  3. rakblad says:

    Riktigt jobbig tjej

  4. Pingback: Bloggerskan Hanna Widerstedt pistolhotad på YouTube « Överklassen i fokus

  5. palle says:

    Jag skulle gärna vilja veta om du betalar skatt på alla dina pengar?Om inte så är det lätt och känna sig rik tills skattemyndigheten kommer ifatt och det gör dom alltid förr eller senare.

Lämna en kommentar